Alla inlägg under april 2012

Av Tomas Persson - 30 april 2012 19:35

Hej igen snyggingar :D



Har hunnit fixat morsan cykel som hon hade fått av mormor (hennes mamma) :D Det jag har fixat är ställt om styret för det var åt fel håll, pumpat fram- och bakdäcket :P Så jag ska ta och cykla bort till majbrasan här i stensele :P

Men innan jag ska fara ska jag ta mig en kopp svart kaffe och en smörgås å en snus :D


Så ni får ha en bra kväll med majbrasan eller vad ni gör :D Puss och kram på er :D // Tp Den Snygge :D

Av Tomas Persson - 30 april 2012 14:45

Hejsan era snygga filurer :D


Känner mig Sexy and i Know it idag :D För jag är född sexig och tänker bli sexigare :D Sitter och lyssnar på musik och tänker om jag ska fara på majbrasan ikväll här i stensele eller inte? :P Vars tog det fina vädret som var i morse och under förmiddagen :D Är ledig tills på onsdagen :P skönt med en dags ledighet :) Funderar om jag ska fara ut en sväng ikväll och gå stavgång :P


Om någon som har en fråga/frågor så är det bara att fråga eller höra av er till mig :P


Tackar för att ni läser :P // Tp Den Snygge :P

Av Tomas Persson - 29 april 2012 21:45

Tack och välkommen era goa snyggingar :P


Alla personer är snygga som personer tycker jag iaf :P Varför ska man klaga över om en är för smal eller för tjock, för stor rumpa eller något liknande för?? :O Igår gjorde jag inte så himla mycket för jag låg och slappade i soffan. Spelade lite kort med morbror under efter middagen.


Morsan frågade om jag skulle vilja fara till Lycksele med hon och mormor men hade ingen större lust att fara för jag visste att det skulle ta lång tid innan man skulle vara hemma igen.. Om mormor inte skulle följa med så hade jag kunnat följa med för då skulle det inte ta så himla lång tid.. :P Så jag valde att stanna hemma istället :D


Idag har man inte gjort så mycket.. :P Har hunnit vara i Dikanäs och haft trevligt under dagen :D Sen man kom hem har man suttit framför datorn och spelat kort med morsan och morbror. Under kvällen har man försökt få lös bakdäcket på cykeln och har fortfarande inte fått lös det  på grund av rund dragen mutter så man får fortsätta med det när man slutar praktiken imorgon ;) 


Så nu ska man göra sig i ordning för skönhets sömnen som är den viktiga delen av min dag :D // Tp Den Snygge ;)

Av Tomas Persson - 27 april 2012 18:15

Hallåj alla glada å goa tjejer och killar :P


Känns skönt med helg efter första arbetsveckan på praktiken :P Kan inte solen och värmen komma snart så man kan vara ute och sola sig? :P Vill vara utan tröja och bara ha på sig shorts så man kan se magrutan försvinna :P


Blev sugen på att fiska men isen har väl knappt smält så man kan väl inte fiska än med spö :P Det är fredags kväll och man är ledig så skönt :P För nu får man sova hur länge man vill hela helgen :D Har varit på praktik och så har man varit i Lycksele idag också med praktiken :P Så ikväll blir det inte mycket som står på listan som ska göras i allafall ;P


Puss och snusk på er // Tp 

Av Tomas Persson - 26 april 2012 19:00

Gooo dag era sköna tjejer och killar :P


I morse råka man he ne huve en gång för mycket på kudden så man försovde sig en halv timme.. :P Igår var man för trött för att göra ett inlägg :P  Igår efter middag när man sliutade så för man hem och lämnade matlådan och for upp till storuman för att kolla på militär överskott vad de hade för något.. :P Men hittade några intressanta grejer men hade inte råd :/ 

Idag har man varit på praktiken och efter det har man sett på film och spelat lite kort :P Så det blir en lugn kväll som inte komma så himla mycket på :P


Tack och hej gummi prupp :P //Tp

Av Tomas Persson - 24 april 2012 20:51

Goder afton på er :P


Igår ställde man väckar klockan på kl.04.50 för att man skulle åka med bussen till Lycksele vid halv 6 på morgonen...

Så man kliver upp klär sig och tittar i spegeln ute i hallen OH MY GOD, I'M SEXY AND I KNOW IT :P Äter frukost innan man ska gå iväg till bussen.. När bussen kommer så åker man vidare till Lycksele som snö/blandat regn och är slask över allt på trottoaren hela vägen till Lasareettet.. Innan man var framme så var man blöt om jackan, sockarna och skorna.. KÄNDE MIG PÅ BRA HUMÖR??? ÖÖHHH inte för de minsta.. Satt man där och väntade över en timme och när man skulle prata med överläkaren så det syns bara bra ut proverna och att du har gått ner 20kg.. pratade med han i ca 10 minuter knappt det sen fick man fara! Tack och hej för det typ.. 


Fast man satt och drygade på konsum tills före tolv sen for man och satte sig på busstationen. Tills man skulle fara och äta lunch med två goa filurer :P Så man är över trött och har ingen större lust att fara på praktik vid sju på morgonen imorgon men man måste ju.. Imorgon kväll ska man då vara på bion iaf... 


Tack och hej lever pastej av en över trött Tp

Av Tomas Persson - 22 april 2012 22:30

God kväll alla goa människor :P


Förlåt att jag inte uppdaterade bloggen igår hade mycket att tänka på igår :/ Längtar tills sommaren så man kan vara ute och sola å bada :P Höra fåglarna och äta en mjukis glass :D Mummmms va de skull va gött :P Förutom det igår så kom morbror med en 26tums tv som morsan skulle få låna :P  


Idag har man inte gjort så himla mycket förutom att bli gråhårig på bärbara datorn :P Har sett Avatar under dagen och spelat kort :) Jobbade på bion ikväll och det var The Battleship som var hyfsat bra tyck ja :P Så jag ska hoppa i säng med en riktig skönhet ;) GRR  hoppas jag inte blir avis på mig själv då?;P 


Gruvar mig inför imorgon när jag börjar praktiken :S 

Puss och kram å nyp i rumpan :P Töv gott och vakna blött elr torrt :P // Tp :P

Av Tomas Persson - 20 april 2012 13:15

Hej era goa filurer :P


Idag är det riktigt skönt att vara ute i solen :) Har hunnit varit ute och cyklat en sväng idag som var faktiskt uppfriskande :P Igår kväll fick man sig ett gott skratt åt lill katten som for ner i toan för att bada :D 



   

Det är bara två dagar kvar innan man börjar praktiken :P Och så är det FREDAG idag så då känns det riktigt skönt :P Undra som flundran vad man ska göra i helgen då? :P Det är en bra fråga men jag tar dagen som den kommer med en massa möjligheter :D Här under efter middagen eller kvällen kommer jag ta mig en promenad :P 


Känner mig stolt över att jag har gått ner 17kg :P Förutom att det syns så känns det att man har gått ner i vikt :P Längtar tills man har gått ner ännu mer tills man har gått ner 30- 40 kg totalt :P eller 30-40kg till ;)


Puss och kram till er alla :D // Tp 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards