Alla inlägg under september 2012

Av Tomas Persson - 25 september 2012 20:30

Hej era goa och söta filurer! :)


Sedan jag skrev förra gången så har jag sett film i torsdag med några roliga figurer i Storuman :P När jag kom hem efter att sett lite film så packade jag ihop datorn och lite annat som jag skulle ha under helgen :P Cyklade upp till storuman vid nio tiden så jag skulle vara i storuman före tio :) Gjorde lite ärenden och hämtade datorgrejerna i morsan s bil efter ett och cyklade till akkan med dem :) Senare när klockan var vid sex så for jag till akkan och började göra iordning för lanet men kunde inte få igång servern efter nio kunde vi göra dra igång lanet :D


Under lördagen så spelade alla stort sett cs 1.6 hela helgen, bowling och med mera ;) När klockan var runt tjugo över fyra drog alla som var på lanet upp till hoteltoppen och bastade, och åt mat :P Sen for man tillbaka och spelade ännu mer och skrattade :P Så även för att man var trött och sliten så hade man roligt under denna helg :D http://www.vk.se/lasarnyheter/fjallridning-i-storuman är  mer som hände under helgen :P 


När man kom från lanet så fortsatte man lyssna på en ljud bok som har lyssnat klart och som hade varit några skivor kvar av :P När jag hade lyssnat klart var klockan två på natten så man sovde tills morsan komme hem vid halv fem på kvällen :P Så jag hade sovit 14 timmar i sträck vilket var skönt så man åt något och tog upp den sista boken i den serien och började läsa den för att den inte fanns som ljud bok något får man väl göra ;)


Idag vaknade man vid tolv eller närmare ett minns inte så man åt något å bryggde kaffe och började fortsätta läsa ända tills morsan kom hem vid halv sex så har man suttit framför datorn :P Så jag ska fortsätta dricka kaffe och fortsätta läsa ur boken :P


Puss och kram å nyp i stjärten :) // Tp Den Snygge xD 

Av Tomas Persson - 19 september 2012 23:30

Hej era goa och söta filurer xD

Igår for man till Lycksele och skulle hälsa på en kusin å fara på arbetsförmedlingen xD Var trevligt att hälsa på en av mina kusiner xD När jag var klar på arbetsförmedlingen och tänkte undra om man ska gå in på sportringen och kolla om dom hade en eker spännare till cyklar xD De hade de och vilken tur xD De hade en ekerspännare framme xD Medans jag var där så passade jag att kolla på skor xD Slutade med att jag hade köpt ett par skor och en eker spännare xD

När jag kom till Storuman så köpte man snus och ett nytt bakdäck till cykeln xD Under kvällen så slappade man framför tv-spelet xD

Idag har man varit på studiebesök på samhall i Storuman och gjorde lite annat medans jag var där xD

När jag hade cyklat hem så började jag byta bakdäcket xD Så nu behöver man inte vara orolig att behöva byta däck på ett tag framöver xD Förutom när jag får punktering men bara om jag får det xD

Nu ligger man i sängen och ska slappa å strax sova xD För imorgon ska man ta sov morgon xD

Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge xD

Av Tomas Persson - 17 september 2012 19:42

Hej era goa och söta filurer xD

Idag klev man upp vid när klockan var sex på morgonen och gick bra att kliva upp xD Fast man var trött som den men sånt är livet xD klädde på mig och åt frukost å började packa ner nå grejer i ryggsäcken xD Satte mig på cykeln och började cykla upp till Storuman mellan sju och tio över sju xD Kommer inte ihåg vilket men var i Storuman 35 min senare xD

Känner mig jävligt stolt att ha säkert cyklat över 1,5 mil idag xD Fast när jag började cykla så funderade jag på om jag skulle vända cykeln och fara hem och byta till vinter jackan istället men gjorde inte det xD

Gjorde två saker som tog kanske en halv timme eller tre kvart xD Sen dess var jag i Storuman och gjorde ingenting fast for och hälsade på en trevlig jävel xD

Har nyss startat tvättmaskin så man får sig nå rena och fina jeans tills imorgon xD Ska vara i Lycksele halva dagen och träffa en av mina kusiner xD Ska göra några andra saker i Lycksele oxå xD

Nä, nu ska jag fortsätta pimla kaffe och vänta tills tvättmaskinen är klar xD Puss och kran å nyp i rumpan // Tp Den Snygge

Av Tomas Persson - 16 september 2012 15:54

Hej era söta och fina filurer xD

Det var ett tag sedan jag skrev här på bloggen min xD Fast det var två veckor sen jag skrev sist xD Har inte känt för att skriva så mycket på grund av att jag känner inte för att veta vad jag ska skriva.. :/

Idag har man inte gjort så himla mycket men ska väl hitta på något intressant ikväll xD Vet inte vad ja ska skriva för något :/

Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge xD

Av Tomas Persson - 1 september 2012 22:32

Hej era goa och söta filurer xD

Har haft mycket att göra sen förra söndagen xD Fick mig en militär cykel som en tidig födelsedags present när man fyller år i början av november xD När de som gav mig cykeln for iväg så började man ta lös fram däcken från fälgen:) Försökte laga slangen men slutade med att man var tvungen att gå in och lägga sig att sova xD Dagen efter på måndagen så for man upp till Storuman och skulle måla i folketshus å man tog med sig cykeln xD

Med cykeln så funkar den men var tvungen att låna pengar till ett nytt framdäck och slang xD Men måste snart fixa pengar till ett nytt bakdäck till cykeln :( Är verkligen nöjd med cykeln xD Har varit på luspen och pratat och målat xD

Har haft mycket att göra xD Skulle vilja skaffa mig ett jobb så man kan leva som en människa iaf xD Så länge man skulle få bra summa med pengar varje månad så hade jag varit glad xD

Orkar inte dra upp allt som har hänt under veckan för det skulle ta så himla länge att skriva och läsa xD

Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards