Alla inlägg under juli 2013

Av Tomas Persson - 29 juli 2013 18:43

Hej på era goa och söta filurer :)

Idag har man börjat jobba igen vilket känns så himla skönt och får man göra lite skitgöra att bygga ett dynghus ;)

När man slutade så cyklade man hem och började med disken å har lite disk kvar:) Så man ska städa lägenheten efter man har varit lat under semestern och inte städat så mkt :)

Har fyllt på förrådet med en energi dryck och kommer gå undan när man he igång nå musik igen ;) Vad som händer senare ikväll vet ingen förutom framtiden ;)

Kanske så ska man kanske fara ut en sväng men får se hur länge det tar att städa lägenheten ;)

Puss och kram å nyp i rumpan ;) // Tp den snygge :)

Av Tomas Persson - 27 juli 2013 16:15

Hej på era goa och söta filurer!!

Det är lördag igen vilket är skönt som tusan och på måndag börjar man jobba igen vilket ska bli skönt igen :-)

Har varit och hälsat på lilla mor och hjälpt henne lite grann :-) Sitter och funderar på vad jag ska äta till middag :-) Ska väl snart fara och gratta min dementa morbror som har fyllt 36 denna vecka :-) Fast han är inte dement utan en ungkarl som har för mycket att tänka på närmare sagt ;-)

Vad jag ska göra senare ikväll vet jag inte det får tiden avgöra ;-)

Puss och kram på er söta filurer // Tp den snygge :-D

Av Tomas Persson - 23 juli 2013 14:48

Tjenare alla bloggläsare :)

Det var snart ett år sedan jag skrev här på bloggen och för några minuter sedan tänkte jag att lilla söta jag skulle börja skriva igen :)

Nu har jag semester och funderar på vad man ska hitta på för sköj :) Även för att jag har just nu inne på min sista vecka av 2veckor. Tur att jag inte har tagit alla 4 veckor min semester annars skulle jag tycka det var för drygt xD haha

Tycker är jobbigt att jobba och jobbigt att vara ledig å man blir aldrig nöjd heller :D

Undra vad man ska göra idag/ikväll?:) Kanske fara på aktiviteten och göra något eller ska man vara hemma och ha tråkigt xD

Puss och kram å nyp i rumpan alla glada filurer // Tp den snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards