Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Var ett tag sen xD

Av Tomas Persson - 16 september 2012 15:54

Hej era söta och fina filurer xD

Det var ett tag sedan jag skrev här på bloggen min xD Fast det var två veckor sen jag skrev sist xD Har inte känt för att skriva så mycket på grund av att jag känner inte för att veta vad jag ska skriva.. :/

Idag har man inte gjort så himla mycket men ska väl hitta på något intressant ikväll xD Vet inte vad ja ska skriva för något :/

Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tomas Persson - 10 november 2013 21:32

Hej på er alla söta människor :-) Två helger i rad har jag lanat som har varit olika varandra :) Denna helg har vi suttit och spelat å så har vi bastat och ätit middag med efterrätt på hotell toppen :-) Tycker det har varit en trevlig men tröttsam...

Av Tomas Persson - 29 juli 2013 18:43

Hej på era goa och söta filurer :) Idag har man börjat jobba igen vilket känns så himla skönt och får man göra lite skitgöra att bygga ett dynghus ;) När man slutade så cyklade man hem och började med disken å har lite disk kvar:) Så man ska ...

Av Tomas Persson - 27 juli 2013 16:15

Hej på era goa och söta filurer!! Det är lördag igen vilket är skönt som tusan och på måndag börjar man jobba igen vilket ska bli skönt igen :-) Har varit och hälsat på lilla mor och hjälpt henne lite grann :-) Sitter och funderar på vad jag s...

Av Tomas Persson - 23 juli 2013 14:48

Tjenare alla bloggläsare :) Det var snart ett år sedan jag skrev här på bloggen och för några minuter sedan tänkte jag att lilla söta jag skulle börja skriva igen :) Nu har jag semester och funderar på vad man ska hitta på för sköj :) Även för...

Av Tomas Persson - 20 januari 2013 00:04

Hej era filurer xD Här ligger jag och myser för mig själv.. forever alone känns det som.. Idag har man inte gjort så mycket.. :) har mest tagit det lugnt idag xD fick ett tok ryck att jag skulle fixa byx benen på arbets byxan för jag gillar in...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards