Alla inlägg under oktober 2012

Av Tomas Persson - 29 oktober 2012 23:15

Hej era goa och söta filurer xD

I lördags så for jag och morsan till Lycksele där vid halv elva å skulle hälsa på min ena moster som bor där :) For till dollarstore och handlade där en massa xD Tur så hittar man många saker där till billigare pris men slutar med att det blir en stor summa när man ska betala för sakerna ;) Förstår inte hur det går ihop egentligen ;D Innan jag å morsan for hem så åt vi på frasses sen började bilen rulla hemåt xD

Väl hemma så packade vi upp och grejerna :) Efter en stund så satte man sig vid datorn och spelade tills klockan var runt halv nio å tänkte att man skulle ut och gå stavgång en sväng xD Den svängen slutade med att jag hamnade vid akkan i Storuman ;) Det var skönt att gå dit men inte hem som blev där vid tolv ;) Tog lite över en timme till Storuman och en och halv timme hem xD Halv vägs hem så började man känna en väl känd känsla som inte blev bättre ju närmare hem man kom xD

På söndagen så satt man framför datorn tills klockan var fem på efter middagen så då åt man middag och började fara till bion och skulle jobba på Skyfall xD

Idag så följde jag med morsan upp till Storuman och skulle hälsa på två trevliga filurer men en var på arbetet ;) Var där tills jag skulle på bion och jobba på skyfall en andra gång och se den igen ;) Så nu ligger man i bäddsoffan och med en go lös å njuter som en kung att jag få strax jobba ^_^

Puss och kram å nyp i skinkan // Tp Den Snygge xD

Av Tomas Persson - 25 oktober 2012 23:57

Hej era goa och söta filurer xD

Ligger här i bäddsoffan och tänker på hur skönt att slappa nästan mitten av veckan xD Sovde tills klockan var där vid tio och klev upp xD Har faktiskt inte gjort så himla mycket idag, har varit å handlat lite och suttit framför datorn xD Har sett film med morsan, tycker
inte filmernas katagori stämde inte in alls på filmerna i allafall.. :/

Tycker det var helt skönt att ta det lugnt idag och funderar på om jag ska ta det lugnt imorgon för annars kommer jag säkert bli ihjäl skrämd igen ;D Blev skrämd förra fredagen när jag var ute och gick :) Tror det var fredagen iaf xD

Nä nu ska man sova xD Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge xD

Av Tomas Persson - 23 oktober 2012 22:34

Hej era goa och söta filurer xD

Har gjort så mycket på så länge som förra gången jag skrev :) Har varit hemma, varit på arbetsförmedlingen i Lycksele, varit i Storuman och varit på lasarettet i Lycksele å med mera roliga saker xD

Säkert många som har undrat hur mycket jag har gått ner i vikt sen i mars så är det 38 kg när jag var i lasarettet i Lycksele för en och halv vecka sedan :D Förra onsdagen var jag tvungen att hämta ut medicin som en massa vitaminer och lite annat tråkigt xD Sen förra onsdagen eller torsdagen har jag gått stavgång varje dag hittills och vissa dagar har jag cyklat också xD

Känner mig riktigt nöjd att vara ute gått varje dag i en vecka nästan och idag har även kört lite ryssträning som är att man använder sin egen kropps tyngd som vikt :) Har även gått cirka 2 km stavgång ikväll och kan säga att jag har träningsvärk nu i kroppen :)

Så just nu ligger jag i sängen (bäddsoffan) och känner mig kroppsligt trött vilket känns jävligt skönt för en gångs skull ;D Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards