Alla inlägg under maj 2012

Av Tomas Persson - 31 maj 2012 23:28

Hej era Goa och trötta filurer xD Ligger i sängen och känner mig trött men har känt mig trött hela dagen :) När jag känner mig trött på kvällen och väl lägger där så blir jag pigg men ska försöka få mig så jag somnar fort ikväll xD Har varit dålig på göra inlägg här i veckan ska bli ändring på det xD Har inte gjort så mycket sen när jag kom hem efter praktiken så god natt alla glada pöjka och flicken xD // Tp Den Snygge xD

Av Tomas Persson - 29 maj 2012 21:15

Hej era goa filurer och söta människor xD 


Sitter här vid datorn och dricker kaffe å tänker på hur det hade varit om jag hade gjort så istället för så men det är lätt att vara efter klok.. :) Idag klev jag upp ca kvart över sex i morse och åt frukost sedan så for jag på praktiken och morsan for upp till storuman och hämtade en som skulle till Lycksele lassarett xD Så det känns att det har varit en lång dag så jag ska om kanske om en timme ska gå i säng så jag orkar att kliva upp xD 


Har haft en trevlig dag på praktiken idag xD haha Ett roligt gäng med arbetskamrater man har iaf xD Ni får har en trevlig kväll alla glada och söta xD 


// Tp Den Snygge :D

Av Tomas Persson - 28 maj 2012 12:45

Hej era goa och söta filurer xD 


Sitter framför datorn och lyssnar på nå musik å taggar inför praktiken som börjar kl.14.30 och slutar kl.21.00 ikväll xD Tycker det är skönt att ha praktik om dagarna så då får man att göra något än att sitta hemma och inte göra någoting om dagarana fast ibland är det bra men inte för länge xD 


Känner glad som en lärka xD Känner mig även lite fundersam men sånt får man vara ibland tycker ja ;D   



Har varit vaken sen runt nio imorse även för att jag inte behövde vakna då men känns trevligare att vakna på morgonen än mitt i dagen runt elva eller tolv xD Har bryggt kaffe och druckit kaffe och myst för mig själv en stund innan morsan vaknade xD Ibland får man sig ett riktigt gott skratt åt katterna för de har sina betenden xD 


Har även hunnit spela lite kort med morsan så nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska fara iväg på praktiken så man luktar gött så man inte luktar häng pung xD


Puss å kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge 




Av Tomas Persson - 26 maj 2012 21:45

Hej era goa filurer xD


Känner mig halv slut i rutan xD Har inte gjort så mycket idag förutom att sitta framför datorn och sovit förstås :D Har hjälpt morsan att hänga upp tvätten ute på linan kommer inte på vad den saken heter xD Just nu sitter jag och ser på 2 Fast 2 Furious på tv3 xD  Gör bara ett snabbt inlägg så jag kan se filmen xD Även för att jag har sett filmen förut men ändå :P 


Puss och kram å nyp i rumpan xD // Tp Den snygge

Av Tomas Persson - 25 maj 2012 22:07

Hej era goa filurer :P


Sitter och lyssnar på musik å tänker på hur det var innan operationen och efter operationen.... Tro jag förstår lite för att jag vägde så mycket och varför jag inte gick ner... Kände mig deprimerad och lite nere för att jag var så stor så då åt jag mycket för att stilla begäret men blev bara större och tyngre istället. Känner även nu att jag kan vara lite nere och deprimerad men inte lika mycket som förut :) Skulle vilja hitta en trevlig tjej som gillar mig för mina fel och brister inte för den jag borde vara.. :D 




Ju mer jag går ner i vikt så känner jag att blir lättare och får mer ork än jag hade förut det vill säga innan operationen och blir mindre deprimerad :) Förut så åt jag mycket när jag kände mig deprimerad och nu så äter jag när jag är lite deprimerad men inte så att jag bara äter och äter men äter lite men flera gånger istället när jag känner mig deprimerad men det är inte mycket :/ 

   

Morsan har fått komma hem idag så det känns skönt att hon har kommit hem igen så slipper jag laga mat, diska och allt annat men kan fortfarande göra det iaf :D Känner mig lika sur varje gång man ska prata med mormor och hennes tänkande för hon tänker med litet dammkorn tyck ja ;D 


Aja men nu ska jag gå i säng och få min skönetssömn :D Puss och kram å nyp i rumpan //Tp Den Snygge 

Av Tomas Persson - 24 maj 2012 18:00

Hej era goa filurer xD


Om ni har frågor eller funderingar så kan ni kommentera inlägget eller höra av er till mig via sms/ringa mig numret finns på presentationen xD


Tycker det är skönt att vara ensam hemma men tycker att det är bäst med att ha morsan hemma är att man slippa laga mat och allt annat xD Fast det är bra att få göra allt även när man bor hemma så lär man sig hur man ska kunna klara sig själv när man flyttar hem ifrån xD Första dagen kändes att det var konstigt men nu känns det betyldigt bättre även man har i bakhuvudet att morsan kommer hem i slutändan xD


Jag sitter och lyssnar på musik medan jag dricker kaffe och mår som jag förtjänar så bra xD Känner mig så himla sexy and i know it xD Ikväll kommer jag nog inte göra så mycket men ska väl snart göra en matlåda iaf innan ja ska sova så jag har en matlåda inför morgon dagen xD



Puss och kram å nyp i stjärten på er xD // Tp Den Snygge xD

Av Tomas Persson - 22 maj 2012 22:15

Hej och god kväll på er era sköna filurer :)Kom just på att jag måste väga mig för att se hur mycket jag har gått ner sen förra gången xD Me like getting slim xD orkar inte bry mig om den engelska stavningen xD Förutom det så tycker jag att det är jobbigt att lyssna på nyheterna om prinsessan Estelle fast jag har inget emot kunga familjen :) Idag har man jobbat och hunnit vara i Storuman och hälsat på hos två och en liten kille xD vilket var trevligt så har man gjort matlåda inför imorgon bitti xDKänner mig trött fast har sovit dåligt i två nätter i sträck och somnat sent xD Så god natt och puss och kram å nyp i stjärten xD // Tp Den Snygge

Av Tomas Persson - 21 maj 2012 11:30

Hej på era goa filurer :) Känner mig ovanligt bra glad men är lite trött på grund av för lite sömn i natt xD Morsan ska vara i umeå i två veckor så jag kommer vara hemma med tre katter förutom det så kommer jag vara ensam hemma själv xD Har lunch på praktikenbså jag kände att jag ville passa på att göra ett inlägg :) Åt potatismos och fiskpinnar som jag lagade till igår kväll förutom det så diskade jag och ren gjorde bänken å spisen :) Känner mig duktig över min förmåga ibland xD Ska dricka upp kaffet och börja jobba igen xD Hoppas vädret håller i sig nu för jag vill ha mer sol och värme xD Puss och kram på er // Tp Den Snygge

Ovido - Quiz & Flashcards