Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Tomas Persson - 15 maj 2012 19:00

Hej era söta och goa filurer xD


När jag skulle börja praktiken så tyckte jag vad tusan vad jobbigt och drygt det kommer att vara kliva upp före klockan sju på morgonen och fara göra något :P  Så tyckte jag i ca två veckor sen började jag tycka att det blev mer intressant och roligare för man få in rutiner och lära känna de andra på arbetsplatsen vilket är trevligt xD 


jag tycker att det är trevligt att få ha något att göra om dagarna även om det är praktik :P När jag var sjukskriven så tyckte jag att det var skit tråkigt att inte ha något att göra och fick inte anstränga magen :D För jag tycker om att vara ledig i vanliga fall när man inte är sjukskriven hahaha xD  


Nu hade jag tänkt kolla på dumburken om det finns något att se annars får jag spela på xboxet :D Och så tänker jag inte göra så mycket ikväll tror jag :D


Puss och kram å nyp i stjärten xD // Tp Den Snygge :P


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards