Alla inlägg under maj 2012

Av Tomas Persson - 7 maj 2012 21:34

Hej hej era glada filurer! :)


I morse när första alarmet gick igång så tänkte jag att jag skulle kliva upp vilket var rikigt skönt att kliva upp kl.06.00 på morgonen :P När man tittade ut genom fönstret så såg man att det var lite moln och soligt ute :D Gick och kollade hur många grader det var ute så var det -2 grader :P Förutom det så har man på praktiken idag :) Sen när man slutade praktiken så ha man inte gjort så mycket :)


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva hädanefter för jag vet inte vad jag skriva... :/ Kom gärna med förslag på vad man kan skriva :)


// En halv Snygg Tp 

Av Tomas Persson - 5 maj 2012 19:15

Hej påå er goa filurer :P


Här under kvällen har man fått besök av kusinen och hennes karl åå deras barn :P Det var riktigt trevligt att få träffa kusinbarnen igen :D De är så fulla med liv och frågvis hela tiden :D Längtar själv när jag själv ska skaffa barn :P Emanuel tyckte om lill katten vi har :) Han ville ta ut katten från morsan rum men vi hade hundar där så då fick katterna vara inne i hennes rum tills hundarna for :P För busan är rädd för hundarna och Busan var skeptisk mot Emanuel :P


Så jag hade inte gjort så mycket under dagen förutom att städat rummet lite innan  kusinbarnen skulle komma :P Morbror så på fotboll när kusinen och när de kom :P en riktigt trevlig kväll faktiskt :P


//Tp Den Snygge

Av Tomas Persson - 4 maj 2012 22:30

Hej era goa filurer xDTycker att det är skönt med helg efter en veckas arbete :D Varför ska det vara så svårt att vakna på morgonen?? ;)Kan inte förstå att det är så skönt att sova när man har praktik/jobb och när man är ledig kan man vakna före klockan 7 eller före 6 på morgonen.. Tycker det är konstigt när man ska på arbetet är iaf jag hur trött som helst och när jag är ledig så kan jag vara hur pigg som helst och inte så trött.. :/ Sen man kom jag hem så gjorde jag inte så himla mycket :) Om ett tag så ska jag i säng och drömma om världens snyggaste Tp ( ska drömma om mig själv ) :) Puss och kram på er :D // Tp

Av Tomas Persson - 2 maj 2012 20:45

God kväll på era goa filurer :P


Sen jag slutade praktiken idag har inte gjort så mycket men känner av benen när man ska sluta för dagen :P Tycker nästan att jag ska ha vant sig att gå mycket men tydligen inte :D Är öm i bena tills jag kommer hem och åter kommer när jag jag ska på praktiken :) Jag kan leva med det iaf :P 


Gillade inte dagens väder förutom när det var soligt :D TYcker inte om när det går från soligt till regn och moln :/ Det är så himla tråkigt :P Sitter med en kopp kaffe och ser på Death Race på tv 6 :P


Så ni får ha det så bra :P Puss och kram å nyp i rumpan ;P // Tp Den Snygge :D

Av Tomas Persson - 1 maj 2012 12:30

God dag på er som är glad och som är bakis idag :D


Igår kväll for man med cykeln på majbrasan för att titta men det var så tråkigt så jag tänkte undra om ska fara hem.. :D Så man tog cykeln och börja fara hem när man kom till ica nära så tänkte jag undra om en vis person var hemma så jag kollade om hon var hemma och det var hon :P  For man och hälsade på hon, det var riktigt trevligt att få komma och hälsa på :P Satt man där tills halv elva sen börja man känna sig trött så man börja fara hem :P Cyklade tre- fyra hundra meter sen klev jag av cykeln och styrde hem cykeln :P Ps Ont i röva av sadeln ;P 


Jag tänkte sova länge men det fick jag inte :S vaknade någon gång mellan 7 och 9 på morgonen :/ Ville sova längre men man får mer gjort på morgonen än resten av dagen :D 


Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards