Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Jadu :/

Av Tomas Persson - 7 maj 2012 21:34

Hej hej era glada filurer! :)


I morse när första alarmet gick igång så tänkte jag att jag skulle kliva upp vilket var rikigt skönt att kliva upp kl.06.00 på morgonen :P När man tittade ut genom fönstret så såg man att det var lite moln och soligt ute :D Gick och kollade hur många grader det var ute så var det -2 grader :P Förutom det så har man på praktiken idag :) Sen när man slutade praktiken så ha man inte gjort så mycket :)


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva hädanefter för jag vet inte vad jag skriva... :/ Kom gärna med förslag på vad man kan skriva :)


// En halv Snygg Tp 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tomas Persson - 10 november 2013 21:32

Hej på er alla söta människor :-) Två helger i rad har jag lanat som har varit olika varandra :) Denna helg har vi suttit och spelat å så har vi bastat och ätit middag med efterrätt på hotell toppen :-) Tycker det har varit en trevlig men tröttsam...

Av Tomas Persson - 29 juli 2013 18:43

Hej på era goa och söta filurer :) Idag har man börjat jobba igen vilket känns så himla skönt och får man göra lite skitgöra att bygga ett dynghus ;) När man slutade så cyklade man hem och började med disken å har lite disk kvar:) Så man ska ...

Av Tomas Persson - 27 juli 2013 16:15

Hej på era goa och söta filurer!! Det är lördag igen vilket är skönt som tusan och på måndag börjar man jobba igen vilket ska bli skönt igen :-) Har varit och hälsat på lilla mor och hjälpt henne lite grann :-) Sitter och funderar på vad jag s...

Av Tomas Persson - 23 juli 2013 14:48

Tjenare alla bloggläsare :) Det var snart ett år sedan jag skrev här på bloggen och för några minuter sedan tänkte jag att lilla söta jag skulle börja skriva igen :) Nu har jag semester och funderar på vad man ska hitta på för sköj :) Även för...

Av Tomas Persson - 20 januari 2013 00:04

Hej era filurer xD Här ligger jag och myser för mig själv.. forever alone känns det som.. Idag har man inte gjort så mycket.. :) har mest tagit det lugnt idag xD fick ett tok ryck att jag skulle fixa byx benen på arbets byxan för jag gillar in...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards