Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Tomas Persson - 3 juni 2012 23:45

Hej era goa och söta filurer xDIdag har man gjort mer under dagen än igår xD Dagen började samma igår men slutade spela på xboxet där runt fyra tiden och startade datorn för att lägga över musik till mobilen xD Morsan klippte till morfar på hårskallen ;) haha nä, hon klippte bara xD Där runt fem snåret så åt man en billys Pan pizza men ibland måste man få vara lite onyttig tyck jag ;) Innan klockan var sexig så för jag å morsan till bion för att hjälpa till där på The Avengers som var riktigt bra på slutet tyck jag xD När jag å morsan för hem så startade jag datorn och la över mer musik. Just nu ligger jag och lyssnar på musik och skriver det här inlägget xD En riktigt skön helg och imorgon jobbar man kväll så man börjar halv tre och slutar nio på kvällen xD skönt xD God natt och söv gött å vakna blött ;) Puss och kram å nyp i rumpan :) // Tp Den Snygge xD

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards