Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Tomas Persson - 25 juni 2012 23:03

Hej era goa och söta filurer!! xDHar haft en trevlig midsommar med mycket skratt och trevligt sällskap xD När vi skulle fara till stugan som ligger i västansjö så packade vi grejerna och for när vi kom fram så hade jag och morsan glömt var sin grej hemma xD Hon hade glömt salvan och jag hade glömt att packa ner snuset så jag hade bara en snus på hela helgen xD Det löste sig ändå xD På vägen dit hade vi en katt kör som lät falsk ;) När vi hade kommit fram och gjort i ordning allt så tog vi in katterna och märkte att Lill katten hade blivit blöt ;D Vi fick många skratt åt katterna och av varandra som var där för vi åt god mat och njöt av det fina vädret som varade hela helgen som varade tills vi började närma oss Storuman för då började regna och lite allt möjligt xD Tycker att helgen gick ovanligt sakta men tycker alltid så ;) Så när jag skulle fara på praktiken så kände jag mig inte taggad för 5 öre men när man väl kommer igång så gick det bara fint xD Under efter middagen och kvällen så har jag inte gjort så himla mycket förutom att spela kort mot mormor.. XD Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards