Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Tomas Persson - 2 augusti 2012 23:30

Hej era goa och söta filurer :D


Igår var jag i storuman hela dagen före sju tills efter fyra xD Gick runt och kollade lite om det fanns några jobb :P Sen for man och hälsade på en trevlig filur :D Var där i någon timme sen for vi vidare till en annan och umgick och drack kaffe :D Sen ett tag efter for han så man stannade kvar och pratade och umgicks med lill killen deras :P For hem och åt mat och så efter någon timme kom de och hälsade på i lite runt två timmar :P Morsan blev glad över att få hålla på med  liten kille på hur gammal han är :P Idag har man inte gjort så mycket har sovit och ätit å suttit framför tv-spelet och datorn :P


Sitter här och lyssnar på musik å tänker på att snart börjar skolorna :P Saknar skolan på något sätt kanske för de som börjar första året eller bekantskapheten som jag saknar :P Något av dem eller något annat :P Vissa tycker att jag har krympt i tvätten sen de såg mig :P Jag märker inte så stor skillnad men brukar vara så :P Tycker själv att jag inte har gått ner eller tagit ihop något under den senaste månaden/månaderna :P Fast man brukar inte se det själv :P Har märkt stor skillnad sen i mars i allafall förutom på vikten och hur mycket jag har tagit ihop :P Det märks på kläderna som till expelvis kostymen, alla mina kläder och på vinter jackan att jag har krympt/ gått ner i vikt och det är det som känns bäst att kunna få på sina gamla kläder igen :D Det är den bästa känslan att få på sig kläder igen :D


Skulle kunna skriva hur länge som helst om hur skönt det känns med att få på sig kläder som inte man har kunnat få på sig förut som har kunnat :P Känner taggen för beachen 2013 xD Puss och kram å nyp i rumpan :P // Tp Den Snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards