Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Tomas Persson - 11 augusti 2012 21:45

Hej era goa och söta filurer :D


Igår så man sovit tills klockan var ett för det kändes så himla skönt att sova xD Även för att jag gillar att sova länge men ibland är de bara jobbigt att sova :D Satt farmför datorn och en stund sen satt jag vid tvn och spelade på tv-spelet :D Tills klockan blev 9 på kvällen så då skulle jag se Grimm :D Efter det så fortsatte jag spela tills jag blev trött runt tolv så då gick jag och la mig :P


Idag har legat och drog mig tills klockan blev runt 11/12 tiden och så kom mormor å babababa så man var ju tvungen att kliva upp :P Har hållit på med mobilen stort sett hela efter middagen tills vi skulle äta grillat som vi grillade på gården :P Som var riktigt gott med lite kött å potatis :D Har suttit och spelat på xboxet lite grann och så har jag suttit framför datorn resten av kvällen :P 


Sitter och lyssnar på musik å kollar på telefoner som man inte har råd med ;) Är riktigt nöjd med den jag har :D Vilket är Htc Desire Hd som är betydligt bättre än den mobil jag använde förut sony ericsson xperia x8 :P Så ska kolla lite mera på telefoner och drömma mig vidare :D 


Puss och kram å nyp i rumpan :P // Tp Den Snygge xD

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards