Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Tomas Persson - 23 augusti 2012 23:40

God kväll era goa och söta filurer xD

Idag somnade runt fyra och klev upp vid sex på morgonen xD Kändes pigg och alert? XD Knappast det var tvärtom xD Åt en snabb frukost och tog med sig några smörgåsar å tog med sig en matlåda xD Åkte upp till Storuman med morsan xD

Morsan fick bjuda på två kaffe koppar på jobbet xD Innan jag drog vidare och satte mig utanför Ica å spanade efter liv xD När klockan blev åtta så gick man in på Ica och gick runt tvärt tittade xD For sen på luspengymnasiet och hängde läpp där tills runt tre xD. Var och kollade på fiske hörnan på någon cykel/bakfälg till till cykeln xD

For hem och åt middag å ladda mobilen tills närmare kl.18.00 och tog cykeln och cyklade upp till Storuman xD Det tog runt 50 min att cykla upp fast jag tog några zoner på turf på vägen upp xD Var och hängde på akkan stort sett hela kvällen xD

Tur att man tog med sig ryggsäcken ändå xD Så man kunde ta med sig handskar, mössa och lite annat med sig xD Det tog cirka 50 min att cykla hem och passade på att ta tillbaka några zoner xD Det tog en liten stund xD Kommer att känna ut av ryggen, låren och röven imorgon på grund av sadeln på cykeln xD

Puss och kram å nyp i rumpan xD // Tp Den Snygge xD

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards