Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Tomas Persson - 7 augusti 2012 22:00

Hej era goa och söta filurer! xD


Idag sov man tills klockan var ett på eftermiddagen xD Det var riktigt skönt efter att var ute och gick över en mil igår :D Ibland behöver jag min skönhetssömn ofta och länge men ibland så blir det för mycket ;) Men min skönhetssömn är en viktig del av mig och vilket humör jag är på :D Eller hur var det där? ;D Hur som helst så har jag inte gjort så mycket idag har suttit framför datorn och varit i storuman ikväll på akkan :P Fast det var stort sett inge folk där :D Så man ska   fundera på om man ska upp till storuman imorgon när morsan ska på arbetet vid sju :P 



Har ätit vattenmelon ikväll som bara vattna i munnen ;) Kanske för att det heter vattenmelon ;)

 


Sitter och lyssnar på lite creedence clearwater revival medan jag skriver det här så man ska fylla mp3 med musik så man kan lyssna på imorgon :P Sen ska man i säng och sova :P Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge xD



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards