Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Tomas Persson - 4 juli 2012 11:52

Hej era goa och söta filurer xD


Sitter nu vid datorn och lyssnar på musik å dricker kaffe xD I måndags jobbade/praktikserade som vanligt kl.07.00 till 13.30 sen slutade jag och for hem.. :) När man kom hem så bar man in matlådan och gick ut pratade ihop med morsan å börja lasta upp gamla 2-sits soffan och for iväg på bränggropa med den xD Var ja å morsan i storuman tills efter tre någongång och sedan for vi hem xD Igår for man till avasund med blåsippan och hjälpte dem på en utedag xD Sen man kom hem så fikade jag och satt mig framför tvn å börja se xD Sen for man och handlade lite sen for man hem och åt middag och parkerade framför tvn hela kvällen xD 


Så idag så börjar jag praktiken halv tre så jag har massor med tid kvar tills jag börjar arbeta igen xD Slutar nio ikväll känns lite drygt men sånt är livet xD Hitills har det varit fint väder idag, vilket är skönt för en gångs skull xD Vilken tur man har en Htc ;) För då har jag internet så jag kopplar ihop mobilens internet med datorns trådlösa xD Har haft Htcn i tre till fyra månader och kom på det här i veckan eller under storumandagarna xD Nu får man hoppas att solen håller sig framme resten av sommaren xD


Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards