Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Tomas Persson - 22 juli 2012 22:16

God kväll era goa och söta filurer xD

Idag sovde man tills någon gång mellan elva och tolv när mormor kom som bor femtio meter ifrån... Tycker inte om att bli väckt utav att någon ska komma förbi före tolv på dagen under helgen i allafall.. :/ Idag har man inte gjort så mycket har suttit framför datorn och tv-spelet stort sett tills klockan var cirka halv nio ikväll.. xD Så man klädde på sig för att vara ute och tog tag i gå stavarna å gick ut. Var ute gick stavgång i en timme och sju minuter xD

Känner mig riktigt stolt dom senaste tre kvällarna i allafall med att vara ute och gått stavgång i över en timme varje gång xD Imorgon vet jag en sak som ja ska göra är att gratulera min morbror som fyller 35 år imorgon xD Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra under morgon dagen xD Får se helt enkelt vad som händer xD Börjar få på mig jeansen igen men de är lite snäva på vissa ställen xD

Puss och kram å nyp i rumpan xD // Tp Den Snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards