Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Tomas Persson - 16 juli 2012 22:30

Hej era goa och söta filurer :D


Idag började man praktiken halv tre och gjorde inte så himla mycket innan jag började faktiskt :P Slutade klockan nio vilket kändes lite jobbigt för har bara två kvällar kvar på veckan men har oxå två dagar oxå :D Sen slutar man praktiken, vilket känns roligt och tråkigt på samma gång :P Roligt att få sig lite "semester" ;) Men tråkigt att lämna stället med en tår på fredag eftermiddag ;P Det är ett himla roligt ställe med både personal och utmaningar :) Skulle gärna vara där längre :) Känner mig trött och inte taggad för att kliva upp före klockan sju på morgonen imorgon men sånt är livet ibland.. :/ 


Satt ute på altan igår och tänkte att man saknar klassen som man gick med under gymnasiet och saknade faktiskt skolan en aning :) För man hade så roligt under lektionerna och annars resten av skoltiden :D Skulle vilja utbilda mig till någonting men jag vet inte riktigt vad heller men man vill ju gå något som man tycker om att göra :) Eller starta något eget företag men man måste komma på någonting som behövs oxå :) Ska passa på att bädda bäddsoffan och gå i säng så man orkar att gå upp imorgonbitti :D 


Puss och kram å nyp i rumpan :D // Tp Den Snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards