Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Tomas Persson - 19 juli 2012 22:15

Hej era goa och söta filurer xD


I tisdag så gjorde man praktik från sju till halv två :D Riktigt skönt xD Lyckades med att göra en förvånad att komma 20 minuter tidigare xD Senare den dagen for jag och morsan till hängbron och grillade med några å hade trevligt xD Onsdag och idag så gjorde jag inte så mycket men jag jobbade båda dagarna mellan halv tre till nio varje kväll :P Imorgon är sista dagen på praktiken så man börjar klockan sju och slutar halv två men ska göra något trevligt åt dem på praktiken i allafall xD  Tror de kommer bli glada och mätta får ja hoppas ;) Känner mig ovanligt trött ändå för att vara så pigg ;) Klev upp runt elva idag men ska strax hoppa i säng :D Tycker livet känns mycket lättare än förut när man vägde mer :D Förutom de så har jag fått bättre kondition och mer uthållig :D


Ska dricka mera kaffe och sitta vid datorn ett tag till sen ska man hoppa i säng med mig själv ;D Puss och kram å nyp i rumpan // Tp Den Snygge xD



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards