Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Tomas Persson - 23 juli 2012 23:13

Hej era goa och söta filurer :)

I natt somnade man runt två/tre tror jag och vaknade självmant där runt kvart över sex på morgonen xD Hörde att morsans alarm gick igång så man kände sig lite irriterad men hennes alarm är inte lika högljud som min som låter everybody was kung fu fighting huh ;) Fast man lyckades somna om och vaknade till någon gång runt tio eller något så man la ner skallen igen och somnade om >.<

Vaknade halv två så då tänkte man att man kunde inte sova bort hela dagen så man klev upp och åt lite och satt vid tvn en stund xD Tyckte att de var lite för många tamma dammråttor så man tog fram damsugaren ;) När klockan började bli runt halv fem så for jag, morsan och mormor till morbror å grattade han xD Passade även på att låna några filmer xD Har sett på två star wars av tre :) Ska se den sista imorgon och har även lånat blåsningen och Alien filmerna oxå xD

Ligger här i sängen igen och har tagit det lugnt ikväll och inte gått stavgång idag men imorgon ska jag fara och ta en runda med stavarna tror jag xD

Puss och kram å nyp i rumpan xD //Tp Den Snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards