Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Tomas Persson - 6 juli 2012 23:09

Hej på era goa och helt underbara filurer xD

Idag har man varit på praktiken och jobbat xD Det var bingo idag för de boende xD Efter man hade slutat praktiken så for man hem och var där en stund xD Morsan skulle till Storuman så då passa jag på att följa med dit xD Jag for och hämtade pantburkar hos en person sedan for man till Ica och panta burkarna och det blev 195kr xD Jag gissade på ca 150-200kr att det skulle bli och det otroliga är att jag har 95% chans att jag gissar rätt xD När man var på väg in till Ica så träffade man två trevliga filurer xD Så vi surrade lite innan vi for åt två olika håll xD

Ibland fundera man hur många personer man lär känna så länge man lever xD Tror att det är ett x antal personer genom åren xD Måste snart skaffa mig en inkomst så man kan köpa nya kläder och flytta hem ifrån xD Måste köpa mig nya byxor xD För alla mjukis byxor jag har är trasiga i skrevet ;) xD Har nå jävulst att kör me xD haha Nu ska man inte skryta men så är det xD Ligger här i sängen/bäddsoffan och mår som en kung men måste upp och he ner persienen för fönstret xD Sedan kommer jag lägga mig igen xD

Puss och kram å nyp i rumpan xD //Tp Den Snygge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards